COVID-19

Obavijest o nastavku rada pisarnice HALMED-a u punom radnom vremenu

20.05.2020.

Nastavno na Obavijest o radu pisarnice od 23. ožujka 2020. godine, ovim putem obavještavamo vas da će pisarnica HALMED-a od 25. svibnja 2020. godine biti ponovno otvorena za primanje stranaka u punom radnom vremenu, svakim radnim danom od 8.00 do 15.30.

Rad pisarnice nastavlja se odvijati u skladu s mjerama koje su na snazi zbog trenutačne epidemiološke situacije te u svrhu sprječavanja širenja bolesti COVID-19.

Svi posjetitelji obvezni su strogo se pridržavati sljedećih preventivnih mjera vezanih uz ograničeno kretanje u prostoru HALMED-a te korištenje zaštitne opreme:

  • Dozvoljeno je isključivo kratkotrajno zadržavanje u prostorima HALMED-a te kontakt sa zaposlenicima mora biti sveden na najmanju moguću mjeru
  • Ulazak u pisarnicu dozvoljen je uz korištenje zaštitne maske i, kad god je to moguće, jednokratnih rukavica te je navedenu zaštitnu opremu potrebno koristiti za čitavo vrijeme boravka u prostorima HALMED-a
  • Svi posjetitelji pisarnice dužni su prije dostave ili preuzimanja dokumentacije, pošte i robe provesti dezinfekciju ruku ili staviti jednokratne rukavice
  • U slučaju da posjetitelji pisarnice nemaju dezinficijens, ruke će dezinficirati na ulazu u HALMED, prema uputama zaposlenika zaštitarske službe.

Molimo sve posjetitelje pisarnice HALMED-a da se pridržavaju navedenih preventivnih mjera u svrhu zaštite sigurnosti i zdravlja posjetitelja i zaposlenika HALMED-a.

Korisnici usluga HALMED-a također mogu nastaviti dokumentaciju dostavljati putem elektroničke pošte na adresu pisarnica@halmed.hr.

HALMED je korisnik Fininog e-Računa, stoga korisnici naših usluga imaju mogućnost nastaviti primati e-Račun, ako su dali suglasnost i dostavili svoje podatke o posredniku i ID pretincu za primanje e-Računa na adresu racunovodstvo@halmed.hr.

Povratak